Blue Reef Aquarium


¨




Bildkällor:
HÄR! ,HÄR! ,HÄR! och HÄR! .


Jag, Jennifer, har bokat någon som kallas för "STS explorer pass". När man beställer det så får man göra massa extra aktiviteter i England,Torquay! Detta kostar 625 kr och det tror jag deffinitivt att det kommer vara värt!

Blue Reef Aquarium:
En annan sak vi ska få göra med STS´s explorer pass är att åka till ett Blue Reef Aquarium! Det verkar riktigt coolt för man går ju igenom en tunnel,eller hur man ska säga, och så simmar fiskarna och hajarna över huvudet på en fast i ett akvarium förstås ;) Jag antar och tror att vi ska åka till det Blue Reef Aquarium som ligger i Newquay. För om jag inte tar fel så ligger det nära Torquay :) Men detta verkar faktiskt riktigt coolt! När jag bara läste namnet känndes det inte såå kul utan okej men nu när jag läst om det och sett bilder så längtar jag!! ;D

/Jennifer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0